U Podravci nemamo potrošače, nego goste za stolom. Zato vam godinama poslužujemo samo najkvalitetnije proizvode, pripremljene sa pažnjom i od srca.
Od Evrope, Amerike i Azije do Australije i Afrike, Podravka je prisutna na pet kontinenata. Preko snažne distributivne mreže, naši proizvodi nalaze put do stolova od Jadranskog do Baltičkog mora. S pojedinim firmama razvijamo strateške saveze i omogućujemo im da svoje proizvode, putem naše mreže, distribuiraju na nova tržišta.
Za vas smo stvorili brojne brendove u kojima uživate već godinama. Vaše poverenje opravdavamo vrhunskim kvalitetom.
Vegeta, Podravkine supe i Lino su brendovi u kojima uživa najviše ljudi širom sveta. Podravkine marke i njihovi proizvodi dobitnici su nagrada kao što su Superbrand i Superior taste award – kako u Hrvatskoj, tako i u zemljama regiona i Evrope. Ipak, naš najveći uspeh je činjenica da nas iznova i svakodnevno pozivate u svoj dom i uživate u našim proizvodima.
Srce iz našeg simbola označava brižnost Podravke prema našim potrošačima, zaposlenima i svima kojima je stalo do kompanije. Sa vama rastemo i sa vama se razvijamo. Posebno brinemo o očuvanju sredine, razvoju okoline i društva. Uvek osluškujemo vaše potrebe i smišljamo nove ideje kojima ćemo vam pomoći. Vodimo se načelima održivog razvoja, što u praksi znači da resurse koristimo optimalno, uz što manje otpada.