Podravka Srbija je predstavila novu komunikacionu platformu i redizajn svog najpoznatijeg brenda Vegeta. "Slobodno kuvaj" je novi slogan i koncept koji promoviše inovativne načine kuvanja, podstiče kulinarsku kreativnost, angažujući maštu kao jedini recept. Da kuhinja sada više ne predstavlja samo prostoriju za kuvanje, nego mesto za druženje i igralište za kulinarsku kreativnost, pokazali su popularni Andrija i Anđelka na druženju upriličenom za poslovne partnere i medije.
"Želimo da inspirišemo potrošače da zaborave dosadašnja pravila u kuvanju i da kada uđu u kuhinju veruju svojim osećajima i uzdaju se u Vegetu. Poručujemo im da zaborave sve što znaju uz maštu koja je jedini recept. Sigurni smo da će novi koncept inspirisati mnogobrojne potrošače koji nam već decenijama veruju, a naša želja je da se približimo i mlađim generacijama koji tek ulaze u svet kulinarstva - naglasila je Jasmina Ristić, direktor marketinga Podravka Srbija.
Oni koji će tek zakoračiti u kuhinju i otkriti fantastičan svet ukusa, inspiraciju za nova jela od sada mogu pronaći i na poleđini podmlađene i osvežene ambalaže ovog omiljenog začina.